11.04.2011

Firefox Çok Yavaşladı

Bu aralar Firefox'a bir şeyler oldu ve ben nedenini anlamadım. Siteleri çok geç açıyor, bağlantılarım zaman aşımına uğruyor (:D),  çok fazla donuyor, kendisinin donması yetmiyormuş gibi bilgisayarı da donduruyor, kısacası oluyor da oluyor. Aşağıdaki gibi bir durum söz konusuydu resmen.



Defalarca kaldırıp tekrar kurdum olmadı. Çerezleri bile sildim gene olmadı. Nedir ne değildir diye araştırdım ve bir şeyler buldum. Faydalı olur diye paylaşmak istedim.

İnternet bağlantınızda sorun olmadığından eminseniz ilk olarak güvenlik duvarına bakın. Güvenlik duvarında Mozilllaya izin verin. Eğer izin verdiyseniz program ekle kaldırdan Mozillayı kaldırın daha sonra ise,

C:\Documents and Settings\KullanıcıAdınız\Application Data\Mozilla   ile
C:\Program Files\Mozilla Firefox   klasörlerini silin ve Mozillayı yeniden yükleyin.


Bu arada unutmadan eğer yer imleriniz doluysa, önemli bilgileriniz varsa ya da önemli sayfaları kaydettiyseniz öncelikle yer imlerinizi kaydedin ve daha sonra kurduğunuz Firefox'a tekrar eklersiniz ve kaldığınız yerden devam edersiniz. Eğer yer imlerinin nasıl yedeğinin alınacağını bilmiyorsanız tıklayın yok biliyorsanız bu iş bu kadar basit! Kolay gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder