28.08.2009

Yahu Nedir Bu Twitter-1

Son zamanlarda birçok yerde twitter ismini ya okuyorum ya da görüyorum. Uzun süreli bir direnmeden sonra neymiş, neyin nesiymiş dedim ve araştırdım.Beni pek fazla sarmadı ama saran ülkeleri fena halde dağıtmış olduğu da bir gerçek..

Öncelikle "twitter nedir?" ile başlayalım. Efendim twitter bir nevi bildiğimiz msn. Ama farkı olacak ki adamlar çıkarmışlar, bende burada yazıyorum.Twitter; o an başımızdan geçen bir olayı,duyurmak istediğimiz bir haberi, bir kampanyayı ya da o an ki ruh halimizi anlık bir ileti gibi yazmaya olanak sağlar. Yani "Şu an ne yapıyorum?" sorusunu kendinize sormanızı ve cevabınızı dilerseniz de yazmanızı ister(Zaten yazmanız için yapılmış).Biraz ters olan bir yanı var o da karakter sayısı 140'ı geçmeyecek. Bunu da saymazsak arkadaşlarınızla ya da istediğiniz insanlarla 140 karakteri geçmeyecek şekilde sohbet de edebilirsiniz.

Peki Twitter'ı nasıl kullanırım? Bir diğer soru da bu.İlk olarak işe twitter.com 'a girip hesap açmak ile başlıyorsunuz. Zaten "Sign up now" dediğiniz anda hesabınız olmadığı için hemen birkaç satırlık hesap açma tablosu geliyor karşınıza. Buradan gerekli verilerinizi girip "create my account" dediğinizde artık bir twitter hesabı sahibisiniz.Gerçekten çok kolay bir işlem. Ardından dilerseniz "Anasayfa" ya tıklayıp "what are you doing" kısmına yazmak istediğinizi yazabilirsiniz.Gerçi şu an twitter dan hesap aldığınız için hesap alıyorum diyeceksiniz:).Ondan sonra ise "update" butanuna basarak yazdığınızı diğer kullanıcıların görüşlerine sunarsınız.
Şimdilik bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder